tisdag 25 februari 2014

Februari, sjalen Lily och väntan på våren


Dagny stickar och virkar

Dagny stickar och virkar

Sjalen Lily är färdig och jag passade på att blocka den när vi hälsade på mina föräldrar i början av februari, eftersom den krävde lite större plats än vad jag har i lägenheten. Vi var också en tur till Hjo och på vägen hem stannade vi till i hamnen där jag passade på att fota den vackra utsikten. Sjalen har visat sig vara mycket svårare att få ett snyggt foto på och nu hänger den mest på vår skrivbordsstol i väntan på våren. Eller så är det mest jag som väntar på våren. Februari har ändå inte känts så lång som den brukar göra men nu längtar jag efter vårblommor, vårjackor och vårsjalar!


1 kommentar:

  1. Underbart med både utsikten och sjalen. Här längtar vi med efter vår men jag tror det kommer ett bakslag av massor med snö.

    SvaraRadera