onsdag 10 april 2013

Är det en älg?.. Eller en björn?



Dagny stickar och virkar

Dagny stickar och virkar

Dagny stickar och virkar
Nej! Fräste jag en aning förorättad. Hur kan man inte se att det är en häst?! Jag hade frågat min sambo vad han tyckte min amigurumi såg ut som och han gissade på en älg eller möjligtvis en björn. Det ska tilläggas att hästen då saknade både man och svans och ja.. jag får väl erkänna att jag själv hade mina tankar på att den möjligtvis liknade en älg. Så visst, en häst och en älg är ju ganska lika, men en björn.. nej inga stora likheter där.

Så nu heter hästen Björn, ett påhittigt och passande namn eller hur? Hade mina planer på att ge bort honom men har som blivit fäst vid honom nu när han fått ett namn och allt. 





1 kommentar:

  1. Det är helt klart en ÄLG, fast om du gjort den blågår hade den sett ut som åsnan Ior. :) Sjukt charmig.

    SvaraRadera